Friday, September 29, 2006

Who killed the ape.



På tur med jobben i dag var jeg heldig nok til å få tatt bilde av denne utrolig komiske og litt triste scenen.
Mine tanker går naturligvis til den lille jenta eller gutten som har mistet Herr Ape, som først må vente på at noen finner Herr A, før moren eller faren til den ulykkelige eieren insisterer på å gi Herr A en runde i vaskemaskinen han sent vil glemme.

Høsten har kommet, nå innrømmer til og med jeg det. Og godt er det; talglys må snart kjøpes inn, tunge romaner må fordøyes, melankolsk gitarbasert pop må anskaffes, og en dunk rødvin må i hus før jeg gir meg over, men det er snart ikke mulig å vente lengre.

En fin ting med høsten er at man kan ta fram klær som har vært neglisjert altfor lenge. Jeg som er en "lusekofte kind of guy", ser naturligvis fram til å kunne ta de i bruk igjen.
Akkurat nå er min ny innkjøpte plate med Bach verker spilt på et Silbermann orgel mer enn nok høst for meg.

Mitt problem med skiftende årstider er ofte at jeg er alt for stresset eller ett eller annet, til å legge merke til dem, sette meg ned med dem, i det hele tatt nyte dem.
Håper ikke dette blir tilfellet i år.

deres,

Herr A, jeg mener Herr W

P.S.

Thank you Herr V for leting me use one of your Oslo shots as wallpaper here in the Farmacia.

No comments: