Saturday, September 09, 2006

Rommet mitt.



Rommet mitt i det det rotete huset i den støyende gata er som dere sikkert har forstått mitt eneste tilholdsted hvor jeg er herre over omgivelsene.

Som dere kanskje husker kjørte jeg en slags minimalistisk stil i begynnelsen( som vist på bildet over), med da viste seg å være at realt selvmord hva brukervennlighet angår har jeg nå om møblert, og med hjelp en bordplata jeg har fått låne av min nabo Herr E har rommet og ikke minst kroken min gått fra stilrent og ubrukelig (noe som på ingen måte er nødvendig sammenkobling snarere motsatt) til studentens drøm.


Stor pult, umotiver ophenging av dynetrekk og annvennelig stereobenk, og det uten å bruke en eneste komponent fra en mye brukt svensk møbelprodusent.


og over pulten vokter "sint jesus" min favoritt.

Deres,

herr w

2 comments:

Karen said...

Hallooo!
Ja, du, det går nok fint, er stygt redd det kommer til å bli mange trivielle innlegg, for akkurat som deg finner jeg stadig på noe annet å gjøre enn effektiv lesing på denne lesesalen...

Herr W said...

akk ja,