Sunday, August 20, 2006

Forfallet fortsetter i camp Toad on a Stick.

Down on the farm festivalen er den korteste festival opplevelsen jeg jeg har vært med på, men også den mest intense festivalopplevelsen, det var ikke måte hva vi fikk gjort på den timen vi var der jeg, Frøken A og Frøken B.

Campen ble etter at vi fant en padde og satt den på en påle døpt Camp Toad on a Stick.
Padda;her sett i lag med Frøknene A & B, meg, Frøken M og Frøken K Frøken T kunne ikke være tilstede da noen av oss måtte ta bildet.





Når alle var på plass i Camp T.O.A.S. var det bare å sette opp teltene og sette i gang med drikkingen av ølet som allerede var rukket å bli varmt, men som de vante festival folkene vi er var ikke dette noe problem, siden var det Mercury Rev som sto øverst på plakaten, men først var det Corazón som leverte en yppelig konsert, og på campen samme natt fikk jeg prøve gitaren til vokalisten, en sikker vinner av en gitar selv og jeg bare var i stand til å spille Creep på den.
Så var det Mercury Rev på en åker uten for Halden og for en sinnsyk opplevelse det var.
De gikk på og startet med Holes og det som fulgte er den beste konsert opplevelsen jeg har hatt sidemn jeg så The Cure på Roskilde 01. Alt stemte lyden lyset publikum bandet rusen været lukten gresset alt bare var slik jeg aldri kunne finne på i min vildeste fantasi å tru at dette kom til å bli.
Hvor lenge spilte de?
Hva spilte de?

Vet ikke, vet bare at jeg var der og at det er det største jeg har opplevd denne sommeren, siste dag i mitt 24.år.

Under en sang fløy en sommerfugl inn på scenen...





Dagen etter var 25årsdagen min, og hvilken bedre måte å feire det på enn å dra å bade.
Selv med mine 25år var jeg nok med på å trekke ned gjennomsnittsalderen betraktelig i og med at det var mye eldre mennesker på festivalen, det var veldig fint siden slike "voksne" har med seg buss som man kan sitte i når det blir kaldt.

Så var det 22pistepirkko sin tur og så på bursdagen min 22p den 22.7!






Når vi kom tilfestivalen ble vi ønsket velkommen av masse marihøner, desverre ingen med 22 prikker, men fine var de.





De spilte ikke så lenge, men bra og med meget bra lyd, jeg koste meg på gresset med øl og godevenner.



Så hva skjedde egentlig?
Vi hadde det gøy, ble kjent med utelukkende gode mennesker, drakk, badet, og så gode band og hver kveld gikk vi på låvedans.
Jeg hadde en super festival som varte så alt for kort.

Takk for i år, og sees til neste år,

her er oss under åpningen av Mercury Rev; skjønner dere hva jeg mener? Hvis blikk kunne tale.




deres,

Herr W

P.S.
Hvor var alle gutta? De var hjemme og var kjipe!

6 comments:

tuvs said...

fantastisk fantastisk fantastisk.... dette er en opplevelse jeg kommer til å leve leeeenge på!!
må gjentas til neste år også ja...
stilig blogg forresten
tuvs (med silkeslips) ;)

Lilly said...

Wollmann, du er en nordmand, der forstår at nyde livet -- respekt! :-D Og forsinket tillykke med fødselsdagen!

Herr W said...

tuvs: ja det var over all forventning, og en fest at vi fant det forgodt å campe sammen med dere,
vi sees til neste år,
ta vare på slipset:)

lilly: takker så meget, ja jeg føler at denne sommeren går inn i historien som en av de bedre på mange år både hva innhold og glede angår; gode gamle Kvalitet og Kvantitet.

Lilly said...

Det er jo bare vidunderligt at høre, Vollmann :-D

Karen said...

så var det på tide for enda en kommentar på siden din. det var godt å se at det endelig hadde kommet opp en blog fra Down on the Farm, det var sårt etterlengtet! Men dog - en liten pirkete detalj... tror det var lørdag det var du fikk spille på Corazón-gitar, for det var da hun dama hysja på meg. Så tar vi en applaus for han i bakgrunnen også, for han er så flink!

Herr W said...

hehe, se der ja, man glemmer fort,
ser du har fått deg en blog, hurra og gratulere,