Saturday, July 29, 2006

nei og nei for en #(%)¤!!! jeg har vært

ja, riktig jeg herr w, har holdt dere for narr, det skal aldri skje igjen,

jeg har postst bildene til roskilde i altfor små utgaver,
hva er da vitsen når man ikke kan se detaljene i trash camp, eller hva som står på kortet på genseren min?

akk og ve, dette skal aldri skje igjen,

feilen er naturligvis rettet opp slik at man kan sette seg inn i galskapen på nytt,

som straff har jeg valgt å skrive med små bokstaver i denne posten, videre lover jeg å få ferdig down on the farm posten i rekord fart,

tilgi meg,

h.w

3 comments:

Lilly said...

Jeg var godt nok lidt skuffet, da jeg tidligere klikkede på alle dine fotos for at se MEGA-forstørrelser. Men det ligger ikke til mig at klage over en persons måde at poste fotos på hans EGEN blog.....det er jo DIG der bestemmer her!

Men det er helt fint, at du formår at straffe dig selv for det ;-)

S said...

Heisan!

Jippi, nettet mitt fungerer på bygget igjen, så fekk sett bildene frå festivalen! Støtter deg i hattevalet, meget coool!! :-D

Til min store glede, hadde du lagt til min blog! Dette setter eg høyst pris på. Sidan mine datakunnskaper ikkje er av dei aller ferskeste, ville du vennligst vist meg korleis eg kan legge til din blog på min?

Sol :)

Lilly said...

E
r

d
u

g
å
e
t

i

d
v
a
l
e
?

:-)