Tuesday, October 10, 2006

I´ve cut my hair,
I´ve started wearing smart cloths,
I´ve given up drinking my coffee outside,

the Autumn is here and what used to be summer of 06, the best summer in years, is but a couple of vague memories,
but good memories,
i need them,

i need to remember how me and room 217 stood dirty and tired and watched Scissor Sisters at Roskilde,
being the complete opposite of us, a super fancy bunch of clean well dressed people singing and dancing,
what we shared with them was the happiness.

I feel stronger when i think of the butterfly who flew around on stage when Mercury Rev played on dotf,
or how great it was to finally hear Motorpsychos "In the family" performed live at øya,

it makes me glad to know that i was
brave enough to move to Oslo,
smart enough to start school,
cool enough to buy an anorak and embrace the autumn as it should be embraced;
with short hair,
warm cloths,
and
coffee.......... inside,

yours,

w

4 comments:

room217 said...

En vakker og inspirerende post doktor, det har vært fine dager. Nå ser det ut til at jeg får tatt ut den siste ferieuken snart, så det er bare å finne frem det stinkende teppet og gjøre klar for å ta i mot og underholde losjerende nordfra.

Herr W said...

Åh, hvor jeg ser fram til å få slikt besøk til gården,
du er hjertlig velkommen, og det ypperte fra Huset Wollmann hva både mat og underholdning angår er hva du har i vente.

Lilly said...

Terje, jeg er enig med room217 -- en inspirerende post. Den varmer helt indeni; sikkert fordi den er positiv men med en snert af nostalgi efter en dejlig sommer, der nu er ovre.....åh ja...

NYT HÅR? Ah, jeg ser jo det nye foto! Så fin du ser ud! Det klæder dig, Terje -- og tænk sig bare alle de penge, du nu kan spare på shampoo! ;-)

FINT TØJ -- husk nu på at fint er et definitionsspørgsmål. Det der er fint for andre, er ikke nødvendigvis fint i dine og mine øjne. Det du har på [anorak og fra dine festivalsbilleder], DET er fint i mine øjne! Så bliv du ved med at klæde dig sådanne :-D

Herr W said...

takker så meget lilly,
den rusiske damen som klippet meg sa at nytt hår betyr ny start,

jeg stoler ikke blindt på russere, men de russiskke arbeiderne er dog ikke beryktet for å fare med løgn,
oi, nå var jeg nesten politisk, skal ikke skje igjen,


w